Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.
A HONOR megbízásából, 9000 felnőtt megkérdezésével készült felmérés szerint a megkérdezettek 65 százaléka elismerte, hogy nem tud ellenállni egy jó ajánlatnak, és minden harmadik izgatottan várja a Black Friday-t. Ez az izgalom olyan kreatív stratégiákhoz vezetett, mint például a több e-mail cím használata a kedvezménykódok és az új vásárlói ajánlatok maximalizálása érdekében.
Figyelemre méltó, hogy az ajánlatvadászok 43 százaléka három vagy több e-mail címet használ az ajánlatok megszerzésére, és átlagosan közel három órát tölt el öt vagy több fülön böngészve az akciókat. Míg a hozzáértő vásárlók 41 százaléka vásárolt már a Black Friday vagy a Cyber Monday leárazások során, csak minden harmadik tervezi meg előre a vásárlást, és egynegyedük használ ár-összehasonlító oldalakat, hogy a legjobb ajánlatokra csaphasson le.
Sok vásárló azonban kihagyja a legfontosabb trükköket. Kevesebb mint 10 százalékuk hozott létre előzetesen fiókot a nagyobb kereskedőknél, ami biztos módja annak, hogy egyszerűsítsék a fizetési folyamatot, amikor az ajánlatok életbe lépnek. Csak 15 százalék marad fenn éjfélig, hogy megragadja a korai kedvezményeket, ami segít beszerezni a népszerű, de gyorsan fogyó termékeket. Az alkuvadászat lételeme a technikai felkészültség. Több mint harmada számolt be arról, hogy az ajánlatok keresése közben összeomlott a rendszere, 20 százalék pedig úgy érezte, hogy a bőség zavara nyomasztja őket. Minden hatodik válaszadót frusztrálták saját lassú készülékeik.
„A vásárlók érzik az ajánlatvadászat feszültségét, mivel az árengedmények és a kiskereskedők száma feleslegesen sok időt és türelmet vesz igénybe. Ha a legjobb ajánlatok megtalálásáról van szó a Black Friday alatt, a felkészülés és a megfelelő technológia a kulcs”
– mondta Kai Bai, a HONOR regionális menedzsere.
„A HONOR-nál tisztában vagyunk azzal, hogy mennyire izgalmas akciókat keresni, és azzal is, hogy milyen kihívásokat jelent mindez. Ezért fontos, hogy a vásárlókat olyan innovatív technológiával ruházzuk fel, mint a HONOR Magic V3, amelyet arra terveztünk, hogy multifunkciós képességeivel és megbízható teljesítményével fokozza a vásárlás élményét.”
Azok számára, akik több eszközön és lapon navigálnak, a HONOR Magic V3 okosabb megoldást kínál. Nagyméretű, összecsukható kijelzője lehetővé teszi több alkalmazás és böngészőfül egyidejű megtekintését a valós idejű ár-összehasonlításhoz. A folyamat még egyszerűbbé válik a Magic Portal, a HONOR AI-alapú funkciója révén, amely előre látja a vásárlói igényeket, mivel képes értelmezni a felhasználói szándékokat. Így gyors hozzáférést biztosít több alkalmazáshoz és kiskereskedelmi oldalhoz az egyszerű kereséshez. Ha a közösségi média böngészése közben valami megtetszik, egyszerűen a képernyő oldalára kell húzni a képét, és a Magic Portal a gyakran használt vásárlási alkalmazásokhoz irányít.
A HONOR iparágvezető szénszilícium akkumulátorával pedig a Magic V3 biztosítja, hogy mindig rajtra kész legyen a vásárláshoz. A felmérés arra is rávilágított, hogy az emberek jelentős életmódbeli változtatásokra is hajlandóak, hogy pénzt takarítsanak meg: 45%-uk abbahagyná az étteremben való étkezést, 34%-uk lemondana az elviteles ételekről, 30%-uk lemondana a kávézásról, és közel negyedük csökkentené az előfizetéseket a kiadások visszafogása érdekében.
Kapcsolj ki! További friss híreket talál az oxox.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!