csütörtök , 10 október 2024

Tech

webshop motorok
Tech

Webshop motorok mustrája

Az e-kereskedelem világában való sikeres működéshez nélkülözhetetlen szerepet játszik a megfelelő webshop motor kiválasztása. A dolog ugyanakkor nem teljesen fekete-fehér, hiszen nincs egy...

Tech

Üdvözlünk a BESPOKE AI korszakában

A Samsung a nemzetközi „Welcome to BESPOKE AI”[i] rendezvényeken, a világ három különböző kulturális csomópontján – Szöulban, Párizsban és New Yorkban – mutatja...

család
Tech

Idén férhetnek hozzá a pénzükhöz a legelső Babakötvényesek

Nagykorúságukkal sok pénz ütheti azoknak a fiataloknak a markát, akiknek a szüleik már az indulás óta Babakötvényben takarékoskodtak. Az eddigi átlagkifizetések értéke 2...

Tech

Növekszik a fiatalok érdeklődése a pénzügyek iránt

A 14 és 18 év közötti fiatalok 56 százalékának van valamennyi pénzbeli megtakarítása, átlagosan 143 ezer forint. Közülük a legtöbbet a szakiskolások és...

Tech

Ezek most a világ legelképesztőbb téglaépületei

Idén 11. alkalommal adták át Bécsben a világ egyik legtekintélyesebb téglaépítészeti elismerését. A Wienerberger által életre hívott és kétévente megrendezett Brick Award-on a...

digitális egészségügyi megoldások
Tech

Egyre nyitottabbak vagyunk a digitális egészségügyi megoldásokra egy új kutatás szerint

Magyarországon öt emberből négy használja az e-receptet, a páciensek kétharmada pedig kért már online vizsgálati időpontot, beutalót. 2021-ben a koronavírus-járvány alatt a lakosság...

huawei okosóra
Tech

Huawei: Változik az okosórák szerepe

Változik a felhasználói szemlélet az okosóra-vásárlók körében, amelyet a gyártók is egyre inkább lekövetnek. A Huawei korábbi felméréséből kiderült, a válaszadók nagy része...

Tech

A magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést

Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a...

Tech

Folytatódott a hazai e-kereskedelem lendületvesztése

2024 első negyedévében is folytatódott a magyar e-kereskedelem lendületvesztése a COVID évek hipernövekedése után: forgalmi alapon már csak 6,1%-os bővülést produkált a szektor....

vásárlás
Tech

Nem szívesen vásárolunk olyan vállalkozástól, amelynek nincs weboldala

A Telekom megbízásából készült friss, reprezentatív kutatásból kiderült: a legtöbb vásárló számára nemcsak, hogy bizalmat építő, de vásárlást befolyásoló szempont az, hogy egy...