hétfő , 15 december 2025
Kezdőlap Tech Wossala Rozina lett a Gorenje magyar márkanagykövete
Tech

Wossala Rozina lett a Gorenje magyar márkanagykövete

353
Gorenje Wossala Rozina

A Gorenje bejelentette, hogy a népszerű és elismert séf, Wossala Rozina lett a cég magyarországi márkanagykövete. Az új partnerség az eddigi sikeres együttműködéseken alapul, melynek a márkanagykövetség egyfajta kiteljesedése, ezzel új színt hozva a márka kommunikációs stratégiájába.

Wossala Rozina ugyanis korábban már több alkalommal is dolgozott együtt a Gorenje csapatával, melyek során sikerült megvalósítani olyan kreatív projekteket, amelyek mind a közönség, mind a szakmai közvélemény elismerését kivívták. Az elkötelezett és innovatív munka, amelyet Rozina a gasztronómia terén végez, tökéletesen illeszkedik a Gorenje értékeihez és küldetéséhez, ami a kiváló minőségű, modern és felhasználóbarát háztartási gépek fejlesztésén alapul.

Az ősz folyamán a Gorenje új óriásplakát kampányában már Rozina arca köszön vissza, ez az első fontos állomása az együttműködésnek. A közös munka célja, hogy bemutassa, hogyan tudja egy profi séf a Gorenje termékeivel maximálisan kiaknázni a konyhai lehetőségeket. A két fél közötti együttműködés újabb mérföldköveként számos érdekes projekt és közös akció várható a közeljövőben.

„Rozina nemcsak kiváló szakmai tudásával és elkötelezettségével, hanem inspiráló személyiségével is hozzájárult ahhoz, hogy őt kérjük fel márkanagykövetünknek. Korábbi együttműködéseink során mindig is értékeltük Rozina kreativitását és szakértelmét, amelyek mostantól a márkánk hazai arculatát is formálják” – mondta Füle Norbert, a Gorenje Magyarország ügyvezető igazgatója.

“Ahhoz, hogy a főzéssel töltött időben sok örömet találjunk, szükség van olyan gépekre, eszközökre, amik a munkát könnyebbé és egyszerűbbé teszik. Azért is vállaltam örömmel ezt az együttműködést, mert korábban is szívesen használtam a Gorenje termékeit és jó szívvel, hitelesen tudom ajánlani azokat másoknak is. Nagyon várom, hogy milyen projekteket találunk ki a Gorenje csapatával együtt és hozzuk ezekkel is közelebb a főzés örömét az emberekhez” – mondta Wossala Rozina.

A Gorenje bízik benne, hogy a közös kampányaik és projektjeik révén még több ember számára tudják bemutatni, hogy a Gorenje termékei hogyan járulhatnak hozzá a gasztronómia világához a mindennapi életben.


Kapcsolj ki! További friss híreket talál az oxox.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés

Booking.com
 

Friss

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

Körfűrészek: hogyan válaszd ki a megfelelő eszközt?

Ha barkácsolni vagy építkezni szeretnél, egy jó körfűrész elengedhetetlen segítőtárs. Az univerzális...

Ballonos víz: kényelmes megoldás otthon és munkahelyen

A ballonos víz népszerűsége egyre növekszik, mivel praktikus és gyakran kiváló minőségű....

Hogyan hozd ki a maximumot a mosogatógépből?

Gondoltál-e már arra, hogy egy jól kiválasztott mosogatási programmal időt és energiát...

4 trend, amely üzleti előnyt kovácsol a minőségi szoftverek fejlesztéséből

A minőségbiztosítás a szoftverek esetében ma már nem csupán arról szól, hogy...