csütörtök , 18 szeptember 2025
Kezdőlap Tippek Tippek a gördülékeny irodaköltöztetéshez
Tippek

Tippek a gördülékeny irodaköltöztetéshez

284
költöztetés budapest

Minden költözés számtalan kihívással jár, de az irodák esetén egy kicsit más hozzáállásra van szükség. A cég gördülékeny működését is biztosítani kell és fontos, hogy minden zökkenőmentes legyen.

Annak érdekében, hogy a vállalat egyetlen percre se essen ki a munkából, elengedhetetlen, hogy a költöztetés Budapest területén se ütközzön akadályba. Ez minden városban hatalmas teher, de lehet hatékony is.

A legfontosabb lépése az irodaköltöztetésnek már a tervezési fázisban kezdődik, ahol kiderül az is, hogy mennyi időt vesz igénybe. Nem húzódhat el indokolatlanul, hogy egyetlen napi bevétel se maradhasson el feleslegesen.

Erre mindenképpen figyelni kell

A lakossági költöztetéssel ellentétben jóval összetettebb dolog, mert nem csak a bútorok és a dobozok várják a szállítást. Rengeteg papír és technikai felszerelés is szerepel a szállítandók listáján.

A gördülékeny munkamenet érdekében érdemes szisztematikusan dobozolni, hogy minden dolog biztonságosan átköltözhessen az új telephelyre. Az alábbi lista megmutatja, hogy mire gondolunk.

Iratok, amik nélkülözhetetlenek:

  • Céges dokumentumok
  • Szerződések
  • Folyamatban lévő munkák dokumentációja
  • Bizalmas anyagok
  • Munkatársak adminisztratív dokumentációja

Eszközök és berendezések, amik nélkül nincs munka:

  • Fénymásolók
  • Gyártóberendezések
  • Számítógépek és szerverek
  • Konyhai eszközök és gépek
  • Nagy értékű irodaszerek
  • Irodabútorok

Apróságok, amik a munkatársaknak fontosak:

  • A dolgozók személyes dolgai
  • Növények

Mivel könnyíthetjük meg a folyamatot?

A legjobb, amit tehetünk, hogy profi költöztető céget keresünk a végrehajtáshoz, mint a Promove csapata. Ezt már érdemes megtenni a tervezés fázisában, hiszen rá tudnak világítani olyan buktatókra és feladatokra, amikre nem biztos, hogy gondolunk.

Eleve sokkal nagyobb rutinnal rendelkeznek nálunk és a megfelelő hátterük is megvan a megvalósítás minden apró lépéséhez. Így kisebb eséllyel tud eluralkodni a káosz, ami viszont a cégvezetés szempontjából komoly hátrányokkal járhatna.

Kiemelt figyelmet kell fordítani minden egyes dobozra és eszközre, mert az anyagi kár ilyen esetben sokkal jelentősebb lehet az óvatlanság miatt, mint egy háztartás költöztetése esetén. A profi segítség éppen ezért nem felesleges kiadás, hanem egyfajta biztosíték a gördülékeny költözésre.

Tippek a sima menet érdekében

Legyen kijelölve egy munkatárs, aki a koordinátor szerepét tölti be és mindent kézben tud majd tartani az elejétől a végéig. Fontos, hogy időben legyen egyeztetve a költöztetést végző csapattal minden időpont, hogy véletlenül se legyen kapacitáshiány.

Érdemes a hétvégére időzíteni a költözést, hogy lehetőleg egyetlen munkanap se essen ki a termelésből. Az íróasztalok, amiket a munkatársak használnak, legyenek teljesen kiürítve, hogy ezzel se kelljen már húzni az időt a pakolásnál.

A technikai berendezések és a bútorok kapjanak megfelelő védőfóliát vagy csomagolást, és a szerver lehetőleg legyen külön előkészítve az extra figyelem érdekében. A költözés így már simán és gyorsan fog menni.


Kapcsolj ki! További friss híreket talál az oxox.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés

Booking.com
 

Friss

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

Hogyan térjünk vissza a munkába nyaralás után? – a munkahelyi etikett segít.

A nyári szabadság után nem könnyű visszazökkenni a hétköznapokba: a gondtalan napokat...

Milyen hús adható a kutyáknak?

Amikor a kutyáknak szánt eledelekkel tömött polcok előtt állunk az üzletekben, akkor...

Női bokacipők a hétköznapokban: stílus és kényelem kéz a kézben

A bokacipők nem véletlenül váltak alapdarabbá a női gardróbban. Pontosan azt a...

Neurokognitív Központ nyílt a budapesti magánkórházban

Elindult Magyarország első, kifejezetten a demencia korai felismerésére, megelőzésére és kezelésére specializálódott...